​
NU Gratis Verzending binnen Nederland!!
Verzending en retour
Verzending
Uw bestelling word binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden
U ontvangt spoedig na uw betaling de track en trace waarmee u het pakket kunt volgen
​
Wij verzenden binnen Nederland en ook naar Belgie!
Retour
Ben je toch niet tevreden met je bestelling? Dan heb je uiteraard de mogelijkheid om je bestelling of een deel van je bestelling te retourneren. Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de originele verpakking. Het product kan alleen ongebruikt en in goede staat geretourneerd.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Indien de artikelen te laat bij ons binnenkomen of niet aan de eisen voldoen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, dan hebben wij het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.
Uitgesloten van 14 dagen retour:
-
Items op maat voor u besteld of gemaakt.
-
Items uit 2ekansje/sale. (ook welke zijn afgeprijst vanwege bijvoorbeeld een schade of bevuiling)
​
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?
Om een product retour te sturen kun je contact met ons opnemen via: info@authentiekevloerkleden.nl en vermeld hierbij je ordernummer. Je ontvangt dan van ons de juiste adresgegevens om de producten te retourneren.
​
Mijn product is beschadigd/niet volledig geleverd :
Wij raden je aan direct na ontvangst van jouw order, de artikelen te controleren op beschadigingen en volledigheid. Als er iets mis is met de order (een item met vlekkken, een gaatje of dergelijke ) verzoeken wij je dit direct te melden (binnen 48 uur na ontvangst), door een e-mail te verzenden naar info@authentiekevloerkleden.nl. Leg hierbij duidelijk uit wat er mis is, met daarbij het ordernummer van de bestelling en eventuele foto’s van een defect. Wij kunnen producten die zijn beschadigd maar niet zijn gemeld helaas niet meer retour aannemen.
​
Een retourlabel aanmaken via een Postpunt :
Je mag zelf kiezen op welke manier je jouw retour aan ons terugstuurt. Pak je retour item goed in.Tegenwoordig kun je ook heel makkelijk online een verzendlabel kopen, hiervoor heb je niet altijd meer een printer nodig. Het is dan enkel nodig om je pakketje goed in te pakken en dan af te geven bij het servicepunt in jouw regio en bewaar het track and trace bonnetje goed. Wat de kosten zijn voor het retourneren verschilt per vervoerder, wij hebben hier helaas geen grip op.
​
Waarom worden er verzendkosten in rekening gebracht ?
De retourkosten zijn voor eigen rekening en kunnen wij niet voor je vergoeden. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Wij bieden gratis verzending als je de producten behoud. Indien je alle artikelen retour stuurt, brengen wij de door ons gemaakte verzendkosten in mindering op het bedrag van het geretourneerde artikel.
​
Hebben jullie mijn retour al ontvangen?
Je kunt zelf zien of wij je pakketje retour hebben ontvangen. Dit kun je nakijken aan de hand van je verzendbewijs met track & trace code. Wij sturen zelf geen bevestiging bij het ontvangen van je retour maar pas op het moment dat je retour is verwerkt.
​
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Indien jouw retour in goede orde is ontvangen en aan onze voorwaarden voldoet, wordt het aankoopbedrag van het betreffende artikel zo spoedig mogelijk teruggestort. Ons streven is om je retour binnen 5 tot 10 werkdagen te hebben verwerkt.
​
Er gaat wat mis met mijn retourzending:
We raden je aan om een retour altijd met een track & trace te versturen zodat wij kunnen nagaan wanneer het pakketje bij ons is geleverd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending en dus ook voor de aankomst van het pakketje bij onze retourlocatie. Indien er een zending niet aankomt is dit de verantwoordelijkheid van de post en hebben wij hier helaas geen invloed op. Mocht er dus iets misgaan met een retourzending, neem dan zelf contact op met de verzendmaatschappij waarmee de retour is verzonden.
​
Onze klantenservice is bereikbaar tijdens kantooruren (ma t/m vr van 10:00 uur t/m 17.00 uur; E-mails worden enkel beantwoord tijdens kantooruren, in het weekend is de klantenservice gesloten. Wij streven ernaar jouw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden via info@authentiekevloerkleden.nl . We adviseren een mail omtrent een geplaatste bestelling altijd aan te leveren inclusief ordernummer, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
​
Whatsapp / Telefoon
Authentiekevloerkleden is telefonisch helaas niet meer bereikbaar via whatsapp.